?

Log in

Shine on diamond eyes [entries|friends|calendar]
♥ Well its love, make it hurt.

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

What would you say if i asked you not to go [Friday
November 4th, 2005
9:04pm
]
[ mood | eh ]

Okay so i haven't used my livejournal in forever.
I forgot all the links and codes for liek everything.
big fat deal, hahah. i'm just going to write in here.
for my own purpose. idc what other people think.
so yesterday i went to see matchbook romance and armor for sleep.
it was an amazing concert.
after the concert me && shawny hinkel went back to her house.
and had a sleepover with alexander fucking james freeman.
i love that kid.
today i wasted my whole day waiting for casey to call.
and he didn't. whatever. he's my boyfriend but he doesn't call.
kscrewit. he's still amazing. but i'm angry with him>
well. i must be going.
bye loves<3

0 said yes... will you go to prom with me?

And after all, you're my wonderwall [Saturday
October 22nd, 2005
3:24pm
]
[ mood | bored ]

Mmk so i'm a really happy person :)
Sorry i never update, whoever reads this.<<
Homecoming was just. amazing. <3
Now i'm going out with Casey..
&& Happier than ever. =D
Anyways.
Its almost Halloween!
I don't know if i spelled that right, i never can spell halloween hah.
Nick's party is Wednesday.. that should be fun.
Well i better get going.
kbye<3

1 said yes... will you go to prom with me?

AND WE'RE STUCK IN THE MEANTIME, BUT WE'RE SO CLOSE. [Sunday
September 25th, 2005
6:45pm
]
[ mood | calm ]

<center>

Wooah hello there! I haven't updated in forever :(
Anyways, school is super boring. Like always!
But it's great seeing friends && such.
So last weekend Rachel came up north with me, it was super fun.
Then last night me and her went dress shopping for homecoming.
We went to Southridge, and NOTHING! Then we went to mayfair, NO DRESSES! We finally went to Brookfield and finally found dresses. Wooh, talk about stressful.
Then this morning we woke up and walked to southridge and got shoes and accessories.
Sweeeeet.
I'm going to homecoming with Casey =) I'm so excited.
I like him alot! We've been talking and hanging out a lot lately.
In fact i just got off the phone with him. Hah.
VOLLEYBALL SEASON is going pretty well. We've had a pretty good season so far! We've had a lot of tournaments && such, and we've taken 4th i think twice, 3rd, and 2nd in the last tournament we just had. We lost about 1 out of 3 games so far.
This week is going be totally crazy, so i won't be writing in here.
I'll update after homecoming! :)
Bye love.
<3

1 said yes... will you go to prom with me?

If it happens then it happens, && that's all [Saturday
August 27th, 2005
5:22pm
]
[ mood | anxious ]

So today Chelsea came over and we went to Chad's and hung out and watched a movie :)
Very relaxing && fun. Uhm. Tomorrow Steph and Shannon are coming over for a sleepover.
YAY. It's going to be freaking fun.
<33's

1 said yes... will you go to prom with me?

Haven't been on here a lot lately.. [Friday
August 26th, 2005
9:00pm
]
[ mood | chipper ]

Soo i haven't really been on here a ton lately. Just kinda updating every once in awhile, so sorry if i'm not commenting on you. Sorta busy.
Anyways. Yesterday i had practice and then after Whitty Chad & Curtis stopped over for a few hours. Watched a movie and what not.
YESS i'm so excited, On Sunday Sjanny && Steph are sleeping over. Wooh.
FUN. Well i'm going to go now, but I'll try to update more often!
<33's

0 said yes... will you go to prom with me?

[Tuesday
August 23rd, 2005
9:30pm
]
[ mood | good ]

Wooh so i've been REALLY busy lately. Well Today is Tuesday. Um last Thursday I found out I made the team, && after that i went to Chad's and hung out there for the night. On Friday I had practice and then Chad's birthday party. It was pretty fun. That night Kelly slept over & we had a blast. On Saturday Kelly stayed over till later, & we walked to Coldstone Creamery. Mmm. On Sunday I went to Curtis's. We then walked to Nick's and were chilling there for awhile with Whitty, Kevin, Tim, Luis, and some other people. Sunday was Chad's actual birthday, and we met him outside with Erik, Casey, Andrew, and some other guys. Uhm yeah thats pretty much it. Today I had practice, it went well :)  And tomorrow is REGISTRATION! And. Also our Volleyball Scrimmage in Clinton. FUN.

RANDOM PICSCollapse )

2 said yes... will you go to prom with me?

I raise my glass to the memories we had [Wednesday
August 17th, 2005
8:54pm
]
[ mood | aggravated ]

So Yesterday was volleyball and that's pretty much it.
And again today i had volleyball & such. I made the first cut! =)
Still don't feel that satisfied, idk i think curtis is mad at me or upset and i hope everythings going to be okay. =\
Tomorrow after volleyball i'm going to Chad's swimming - sweet.
Then on Friday is his party. So i'm getting pumped up for that stuff. Well thats all. Toodles! <3

1 said yes... will you go to prom with me?

I know its hurting you, but its killing me.. [Monday
August 15th, 2005
9:41pm
]
[ mood | tired ]

Mmk so today i had volleyball tryouts. Day 1! Haha. It was pretty mellow, not too bad, not too easy. Tomorrow is the mile run, oh yay. Not.

0 said yes... will you go to prom with me?

don't tell anyone or you'll be just another regret [Monday
August 15th, 2005
11:10am
]
[ mood | determined ]

Mmk so i haven't updated in awhile. Savannah stayed over for a few nights a long time ago and it was fun. Uhm then St. Johns came, & I went with Casey and Tim and some other people a couple times. Then on the 2nd i went to San Diego until the 10th. It was pretty fun i suppose. I have pics but i'll just upload them later. On the 10th after I came back I went swimming at Chads. The day after that I went to Curtis's, and then on Friday I went to see the Skeleton Key w// Chad, Curtis, Whitty, Luis, Boriana & Shannon. It was so scary! But fun. And on Saturday I went to the mall w/ Chad Curtis and Whitty, and then went to Chad's to hang out after. On Sunday I went to the State fair with Cheryl and it was freakin sweet. Aaron found me (somehow but i'm glad he did, hah) and we hung out for awhile and me and Cheryl met some of his friends. Anddddd today is volleyball tryouts =\

5 said yes... will you go to prom with me?

Listen to your heart, there's nothing else you can do.. [Saturday
July 30th, 2005
10:28am
]
[ mood | groggy ]

Mmk so the past days have been really fun. On thursday Savannah && Chelsea came over and we went to Tim's. It was pretty fun. We swam in his pool a bit, and ordered pizza and stuff. Then we went back to my house and hung out, and Chelsea got picked up. Savannah slept over and we watched this Senses Fail DVD thing. Definitly sweet. Then the next day Chelsea came over again and later Casey, Curtis, and Chad came over.  Jake Z and Zach stopped over for awhile but not for long. Then we hung out and ordered pizza (again heh) and watched Saw. Jorge couldn't come. ='(  Grr. Well St. John's festival is like, tonight, but I don't think I'mma go cause it's kinda shitty heh. Well I'm going to shower and see what i'm doing tonight.  Eh later! <3

7 said yes... will you go to prom with me?

Keep your secrets away [Wednesday
July 27th, 2005
9:00pm
]
[ mood | bored ]

Well today was shitty. Real shitty. I hung around all day waiting for Jorge (Oh wow that kinda was a waste) and he never called. Then i had my piano lesson.  After that i called him myself. He said he'd call back but he never did. Mhm, GREAT. So I sat around all night (again) waiting for him to call, but again, he never did. Then Casey called and invited me to Tim's, but my mom was being so stupid and wouldn't give me a ride. Ugh. Then I called Casey back and we talked for awhile and such. Argh i want to go to Tim's. Well that's okay, hopefully next time. Tomorrow Savannah is coming over and idk what we're doing, I guess i'll write in here when she's over. Peace out.

6 said yes... will you go to prom with me?

Those thoughts I can't deny [Tuesday
July 26th, 2005
9:41pm
]
[ mood | pissed off ]

Mmk so i had a really shitty night. All day i was completely bored, then planned to go to the movies w/ JORGE and steve. Then Shannon came over and we were supposed to meet them at the movies, and it turns out that we went to the wrong movie theatre. Steve didn't tell us which budget! Argh. So then me & shannon just ended up staying at the movie theatre and seeing Monster In Law. There was this one annoying lady who kept laughing at the not funny parts. Haha what a loser. Then when we were outside waiting for her dad, these random girls in a car were like "SMILE!" and took a picture of us. Hah that was really weird. But hilarious. Me and shannon were like, uhh. Heh. Well hopefully I get to see Jorge tomorrow. Then I guess i'm just going to chill at home for the night. Sweet dreams kids. <3

We fall, we're in deeper
The nights gone as we open up our eyes

We know that we can make it now
We know that we can break this down

This game is what you make it
One chance so why not take it

3 said yes... will you go to prom with me?

We fall, we're in deeper [Monday
July 25th, 2005
6:24pm
]

Mmk well i got back from Volleyball camp on Sunday. It was actually pretty fun. Uhm, then today I went to open gym this morning. Yeah, more volleyball. Haha. Then I went to Cheryl's house and me, Cheryl, Shannon & Boriana went swimming in Brett's pool. Definitly sweet. Well not much going on this week, Savannah's sleeping over Thursday & Friday night. Mhm. No other plans. Well i'm going to go cause Laguna Beach is going to be starting, YESSSS THE NEW SEASON! And I have some stuff to do before that. Coolness.

Enjoy yourself then coment, babyCollapse )

4 said yes... will you go to prom with me?

I'm falling to pieces and I don't know why [Tuesday
July 19th, 2005
10:56pm
]
[ mood | grateful ]

Mmk so now i'm oficially bored right now. Haha. Well just finished watching Thirteen. Volleyball tomorrow, then hanging out w/ Aaron.
Cool cool. Today was fun, I went to Chad's and hung out there w/ the guys. Mhm typical fun day. Well i'm done for now. Later! =D

4 said yes... will you go to prom with me?

Holding on to feel the same [Sunday
July 17th, 2005
4:30pm
]
[ mood | cheerful ]

  Happy        
Birthday     
  
Curtis!

  Mhm that is so cool. Yes i know. Well today i got back from up north and
  later tonight i might go to see Willy Wonka w/ Curtis and Whitty.  Cooool.
  Then idk what. Volleyball tomorrow and what not. Well that's it.  Later!!! 8-)

11 said yes... will you go to prom with me?

It seems so wrong to even try But taking a chance never felt so right [Thursday
July 14th, 2005
9:57pm
]
[ mood | mellow ]

Today was pretty fun. I went to open gym and played some volleyball and what not. Kicked some ass, jk.
Then later I went to Chad's swimming and relaxed in the pool w/ Chad, Curtis && Luis. Coool dude. =)
And i figured out I love and want Curtis's eyes, they're like yellow, green, blue, and even gray. Wowness they're perrty.
We're going to trade eyes for awhile. Yay. Well tomorrow I'm going up north so won't be back till Sunday. Later. <3
I miss him..

4 said yes... will you go to prom with me?

We can never let it go this far [Wednesday
July 13th, 2005
10:45pm
]
[ mood | confused ]

Yesterday night was really fun, shannon slept over. She ate an oreo and her teeth turned black. Actually her whole mouth did, haha. Hah shannon, OPEN PIT! That drink will be a hit. ;)
We were watching Punk'd and there was this hilarious episode with Tony Hawk. Omfg it was so hilarious. "But is he okay?"  "First of all, thats a WOMAN!" Haha. And then Brittany Snow was on the show and she was walking to show the cops she wasn't drunk and she was like "SEE!?" And her friends were like, "You're walking in pee, brittany"  Lol shannnon good times! Then today we had open gym volleyball, then went to Chad's and hung out there for awhile. Then my brother picked me and shannon up and we went back home. Shannon got picked up, i had a piano lesson, yady yady. Then I talked to savannah and kelly for awhile, was on the phone w/ some other people too, hmph yeah. Then went to Chad's again and went swimming w/ Whitty Chad Curtis Luis Tim Savannah and Kelly. Fun stuff. Well, later. <3

8 said yes... will you go to prom with me?

you'll realize what you did to me [Tuesday
July 12th, 2005
1:44pm
]

Hmm bored. Supposed to go to Zac's party in a little bit but i don't know if i have a ride.
Later shannon will hopefully sleep over and then tomorrow we'll go to open gym.  =)
<3333

0 said yes... will you go to prom with me?

I won't do what you tell me [Monday
July 11th, 2005
10:22pm
]
[ mood | amused ]

Hmm today was fun. Open gym, then later went to Chad's.
Hung out with Chad, Curtis, Luis, Dimi, Savannah, Kelly, ah list goes on.
Well i'm out. <3

0 said yes... will you go to prom with me?

[Monday
July 11th, 2005
4:41pm
]

Awh..Collapse )

6 said yes... will you go to prom with me?

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]